20100526

FIX you


"Diriku dah berikan yang terbaik, dan bukannya nak mengungkit
Siapa benar siapa salah, siapa menang siapa kalah
"

orang dah mencuba untuk FIX segalanya. tetapi orang lebih rela berdiam diri dan tidak melawan. itu cara terbaik dan orang tak akan sesekali buat seperti yang lain.
-kecewadanterkilan

20100524

wonder-ING ?


" kau lah kwn yg paling babi, ishhh.kimak gler "

apa kau orang rasa bila orang cakap macam tu kat kau orang? mesti sakit hati en? hah. biar lah mulut kau orang tak boleh la nak batas kan apa yang nak kau orang cakap. suka hati kau orang la. asal kan kita jaga mulut kita ni supaya jangan nak sakitkan hati orang lain sangat. heh. bukan nak mengata atau nak tunjuk diri ni hebat sangat ke apa. tapi dah memang fakta ia menyakit kan. nak buat macam mana en? haa. apa apa pun orang maafkan kau orang der.

-disgusting

apolo-gize

heh der, aku dah tak boleh nak kata apa dah. mesti ramai berpihak pada kau la der en?
heh. " MAAF JE LAH YANG BOLEH AKU UNGKAP KAN DER ". aku malas nak bermasam muka. hah

20100516

be strong



Dua insan yang bercinta harus dihormati semua
Ku tak fahami kenapa dunia penuh hipokrasi
Kita harus memikirkan kebahagiaan mereka berdua
Demi cinta sejati itulah harus diutamakan

Ada kalanya kerana soal pemikiran kita
Ataupun kerana kita tak sanggup hadapi realiti
Mereka sanggup berkorban demi apa-apa saja
Pada akhirnya cinta itu adalah segalanya

Dunia bukalah mata
Terima realiti ini demi mereka berdua
Kenapa ku tak fahami
Haruskah mereka berdua dipisahkan kerana kamu semua

Ada kalanya kerana soal pemikiran kita
Ataupun kerana kita tak sanggup hadapi realiti
Mereka sanggup berkorban demi apa-apa saja
Pada akhirnya cinta itu adalah segalanya

Cinta mereka sebenarnya satu cerita ikhlas
Sanubari mereka berdua sudah terbuka luas
Tuk menerima sesama kita walau apa jua
Jadi tak kisah apa kata-kata kamu semua



" heh orang dah tak tahu nak buat apa. rasa macam life dah jadi sucks gila. orang sayang semuanya. tapi macam semua nya tak faham orang. orang tau semua nya sayang orang. tapi entah la. sebelum ni orang rasa sume nya tak sayang orang. bila semua nya dah sayang. macam ni pula jadi nya. heh lebih baik tak perlu di sayang la kot daripada di sayang. kan??? "


" mama, kenapa mama tinggal kan orang? mama rasa kalau mama hidup lagi mama akan jaga orang dengan baik tak? mama sayang orang kan? sebab tu mama tinggal kan orang kat dunia ni. mama nak orang jadi orang yang sempurna. tapi orang minta maaf mama, orang tak dapat jadi apa yang mama harapkan. tapi orang tetap akan berusaha mama. demi mama dan abah. orang tak nak hampa kan abah dan mama. insya-Allah orang akan berusaha sedaya-upaya orang mama. insya-Allah. "
-love