20100524

wonder-ING ?


" kau lah kwn yg paling babi, ishhh.kimak gler "

apa kau orang rasa bila orang cakap macam tu kat kau orang? mesti sakit hati en? hah. biar lah mulut kau orang tak boleh la nak batas kan apa yang nak kau orang cakap. suka hati kau orang la. asal kan kita jaga mulut kita ni supaya jangan nak sakitkan hati orang lain sangat. heh. bukan nak mengata atau nak tunjuk diri ni hebat sangat ke apa. tapi dah memang fakta ia menyakit kan. nak buat macam mana en? haa. apa apa pun orang maafkan kau orang der.

-disgusting

apolo-gize

heh der, aku dah tak boleh nak kata apa dah. mesti ramai berpihak pada kau la der en?
heh. " MAAF JE LAH YANG BOLEH AKU UNGKAP KAN DER ". aku malas nak bermasam muka. hah