20100601

ALOY :|

" Eh pelacur!kau tue cermin la diri kau tue dulu.kau lg la boyan.selekeh.bau perfume murah.euww!geli nk mampus.mmg bgsla kau nk tambh rosakkn diri kau.g jahanam la wei.haha. "

siapa yang ejek kau boyan? aku tak nak cari gado oh, SUMPAH I SWEAR! aku tak masuk campur pun dalam hal antara kau dengan JANTAN YANG KAU CAKAP LOOOSSSSEEERRR TU! aku malas nak masuk campr oh cite dia sekarang. ada terdetik hati aku nak berbaik dengan kau. tapi aku fikir aku takut aku sakit kan hati kau lagi. tu je. kau pun tak nak kene kan? dah lah weh! sumpah aku tak nak cari masalah dengan kau lagi. pasal benda tu, kau nak blame yang lain boleh. tapi aku memang tak masuk campur! tu je oh ! -___-" and aku tau aku dah rosak sekarang. tapi bagi la aku masa. aku nasihat orang je boleh. tapi diri sendiri hancur weh. aku tau kau perfect. kau okay. semua orang sayang kau. semua orang bersimpati kat kau. semua orang tolong kau. semua orang menyebelahi kau. aku tak cakap diri aku betol. memang diri aku yang salah sekarang. memang aku dah terok sekarang. aku rasa hnn pun dah tak tahan dengan aku. tapi dia berpura-pura je buat tak tahu. aku dah tak tahu nak buat macam mana. aku sendiri buntu dengan hidup aku. aku tau kau dah benci kat aku sekarang en? kau tak perlu nak berdolak dalih lagi kalau dialog atas tu bukan untuk aku. tu memang untuk aku. aku sedar. terima kasih je la. sebab bagi penghinaan sebegitu sekali kat aku. selama aku kawan dengan kau, aku tak pernah kutuk kau sebegitu hina-nya kau kutuk aku. benda sekarang aku memang tak cari pasal dengan kau. itu je, aku dah penat nak layan. tak akan kemana kalau macam ni teros. aku dah penat penat dan tersangat penat dengan semua ni. semua benda sekarang aku buat tak ikhlas. tak ikhlas sangat sangat. aku memang terok, hina, dan tak guna ada kawan macam aku. aku tak nak salah kan kau orang atau family aku ke apa. tapi memang salah aku sendiri, nanti mesti korang cakap "ha, sedar pun. dah tu kenapa buat lagi?" heh -_-" wehh ! AKU MINTA MAAF DARI HUJUNG RAMBUT SAMPAI HUJUNG KUKU KAKI KAU DOE ! sehina mana kau kutuk aku pun, aku tetap akan MAAFKAN KAU SAMPAI BILA-BILA ALYA JOHARI !

-endwords

tiada APA

aku tak nak cakap besar ke apa. tapi aku tau aku pun ada kekurangan aku sendiri. ya, memang betul. aku sayang kau kau kau orang semua. tapi faham kan la. sekarang dia perlu kan aku. dia tak kuat. bukan nak menghina atau mengata. tapi memang benar kan? so aku harap jangan la kau orang semua nak menilai aku yang bukan bukan. aku buat semua ni sebab aku sayang. aku dah malas nak fikir benda lain.

SPM? Kawan? Family? heh. entah-la.

aku nak sangat tolong dia. aku nak dia kuat. eventhough dia rasa tak ade orang dalam dunia ni sayang dia, tetapi aku dan Yang Maha Esa ada untuk menyayangi dia. aku harap usaha aku untuk pulih kan semangat ada hasil-nya. aku nak dia beri kerjasama dengan apa yang aku usaha kan. kalau aku sorang je yang terhegeh-hegeh buat emm, alamatnya memang tak akan la. hm.

saya tak nak awak pergi dulu. hidup ni masih panjang. awak jangan la cepat melatah/mengalah. anggap ini cabaran hidup awak. saya tahu awak PENAT dengan hidup ini. semua orang penat awak, SEMUA SEMUA ORANG. bukan awak seorang. ingat tu.

orang banyak mengata belakang aku sekarang, fine ! buat baik semua-nya. HIPOKRIT SEMUANYA. aku penat dan dah tak tahu nak buat apa oh ! aku buntu, aku rasa macam urgh -_-" aku PENAT DENGAN SEMUA LAKONAN LAKONAN ! URGH ,

-peningkelapa