20100606

jual IKAN



" Oh, got no reason, got not shame
Got no family I can blame
Just don't let me disappear
I'm 'a tell you everything

Tell me what you want to hear
Something that will light those ears
Sick of all the insinceres
I'm gonna give all my secrets away "

dah sakit buat cara sakit, jangan bagi aku pulak sakit kan kau yang tengah sakit. aku tengah menahan sakit di dalam dan di luar kau apa tahu. sakit nya macam orang yang sakit tengah sakit ah, memang sesakit sakit sakit nya. urgh, SAKIT ! yang terasa sakit tu terasa la, yang tak terasa tu tak payah terasa la sangat kan???

-mulutsakit

kusuT


eh, aku marah la sangat marah ni. ish, serupa tak payah hanta surat. kalau di balas tak apa. ni tak, bertahun tunggu tiada juga jawapan nya. kalau ada yang membalas nya okay la tapi apa yang dia balas dua tiga patah perkataan je, serupa membazir kertas yang kau hanta kat aku tu weh, aku punya la penat penat menulis panjang lebar, yang kau balas balik satu perkataan je. haih sakit hati, kat situ je dah ada pembaziran berlaku, haih -___-"

-peningsakit


face TO face

eh eh eh !

" kau ada masalah? aku rasa aku tak de masalah. kalau kau ada masalah jangan pernah libat kan masalah kau dengan masalah aku. tapi chop, aku rasa tadi aku cakap aku tak de masalah so memang aku tak de masalah la. masalah nya sekarang masalah kau yang suka melibatkan dengan masalah orang lain. it yang buat jadi masalah der, haa, ada masalah?? "

no more damn face, hanya chasing the FANTASY (kan weh??) hahaha ;D

-mukatalam