20130221

Being Normal


Boleh nampak, boleh lihat en?
Jangan merungut, jangan bersedih.

Semua yang berlaku ada hikmahnya.
Sabar yaaa, sabarrr....

NorazmiMatYusof

I’m not here to judge, but I am here to
  1. Take care of you
  2. Make you smile
  3. Make you laugh
  4. Give you hugs
  5. Give you kisses
  6. Sing you songs (to cheer you up)
  7. Cheer you up in anyway (no matter how stupid looking I may end up a)
  8. Be there for you
  9. Support you
  10. Make you happy

But most of all

LOVE YOU WITH ALL I'VE GOT!
sincerely,
ss

20130213

5:48 PM


Mulakan coretan dengan sekeping gambar :')

Aku suka gambar. So, kau jangan mempersoalkan kenapa? Sebab aku suka gambar. Setiap post aku, aku letak gambar. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :) Aku suka tangkap gambar. Tapi aku tak ada camera. Cuma ada Holga yang guna film. Selekeh kan?

Cincin yang aku pakai dah makin ketat, bermaksudddd aku dah bertambah gemuk. Jari aku jadi biru. Kesian kan aku? Huu, simpati yang aku minta. Blablabla~ Cincin yang aku ada tak bermakna apa-apa. Cuma nak biasakan diri pakai cincin. Itu saja. Mana tahu kot ada yang ehem ehem  nanti. Gatai kan aku? hehehehe 
Amiiinnn, InsyaAllah :-)
Doakan aku weh (^^v)

Masa berjalan dengan pantas, bergerak dengan laju. Result bakal keluar akhir bulan ni, eh mana ada seram atau takut. Watlek watpeace sudah macam amik UPSR, PMR dan SPM dulu. Watlekkkkkk watpeace ! 

20130210

sebelas dua tiga belas


Sayang,
Rindu. Huishh. 
Rindu membuak
Tidur yang semalam tidak berapa lena kerana di temani dengan air mata rindu. Wuuu ~ 
Entah apa yang merasuk dalam diri ini pun tak tahu. Terlalu rindu dengan suara yang jarang di dengar :')

NMY

sembilan haribulan dua.


Bak kata orang:
Apa yang terjadi ada hikmahnya.
Aku rasa. Dapat rasa apa yang terjadi kerana ia telah tertulis. Mungkin terlalu yakin dan puitis aku berkata-kata. Tapi itu lah kenyataan. Aku yakin dengan kau. Kau di takdirkan untuk aku. InsyaAllah :') 

Bukan paras rupa yang aku cari, tapi hati yang berisi dengan penuh keikhlasan dan kejujuran. Mungkin semua benda yang berlaku tersangatlah pantas. Tapi aku tidak kira semua itu. Asalkan kau tahu apa yang aku tahu :')


Live life the way you want, don’t let anyone tell you what too do!
Tenang sayang, biar apa orang nak kata. Kita hanya perlu senyum dan ketawa. Biar apa orang nak kata, asalkan kita tahu apa hala tuju dalam hidup kita. Sentiasa mendengar dan sentiasa memberi semangat, datanglah dan carilah aku. Aku akan sentiasa ada untuk mu wahai sayangku :')

Jangan cepat mengalah, jangan cepat terjatuh.
Jarak bukan lah pemisah bagi kita.Jarak adalah ujian bagi kita.Jarak bukan lah segala-galanya.
Kita perlu terus bersabar dan saling mempercayai antara satu sama lain. Aku harap kau mengerti, aku terlalu sayang dan rindu kau :')


NMY

20130203

Angan

Kenapa aku masuk campur?

Kenapa aku cepat jatuh hati?

Kenapa aku senang ambil berat?

Kenapa aku senang nak sayang?

Kenapa aku senang berharap?

Kenapa? Kenapa semua ni boleh terjadi?

Sekarang apa dah jadi? *kesat air mata* Tolong sedar kan aku. Dia masih mentah. Baru hendak kenal erti hidup. Jangan salah kan dia. Dia tidak tahu apa-apa. Tentang ini dan perasaan yang aku rasa sekarang ni. Aku tak tahu nak salah kan siapa. Diri sendiri yang degil. Sudah pesan mahu juga terjun ke alam fantasi. Realiti yang menyakitkan sendiri tak dapat terima. Boleh mati.

YA ! AKU SEORANG YANG CEPAT JATUH HATI ! 
TETAPI KENAPA INI YANG HARUS AKU LALUI ? 

*sepak laju-laju* *kesat air mata*

SEDAR KAN AKU ! 

:'( 

AKU MOHON.

Coret.

"Dan harini, si kekasih hati disyaki menghidap Hepatitis C. 
Pesan aku cuma satu, jangan sayangkan dia kalau cuma simpati. 
Simpati itu bukan sayang, simpati itu kasihan."
-Petik dari Tumblr
Sayu, sayu ayat nya aku baca. Tapi macam menipu pun ada. Tapi kita tak patut bersangka buruk terhadapnya. Mungkin apa yang dilalunya adalah yang nyata. Sebab kita tak merasa apa yang dirasa. Maaf bukan niat nak mengata. Tapi apa yang didengar, dilihat dan dibaca macam dalam mimpi rasa.

Ikut suka kau lah nak kata apa, hidup kau yang atur semua.

"Kenapa celupar sangat?"
-Petik dari Abah.
Abah sendiri yang kata. Aku cuma coret saja. Sebab abah saja yang faham rasanya apa yang aku rasa. Bukan nak kata yang lain tak faham, cuma yang lain tak nak faham apa isi nya. Terima kasih abah untuk semuanya.

"Dakdak Holga."
-Petik dari Twitter
Aku try aku cuba untuk jadi "dakdak holga". Masih baru dan masih memerlukan masa untuk belajar. Holga tu dah bole jadi bahan mainan saja. Semua tak yakin bila aku kata "senyuuummmm..." senyum yang diberikan macam kerang busuk yang tak tahu sudah mati atau masih hidup. Sekian.