20131014

Life

Kenapa?
Kenapa setiap kali aku nak belajar, mesti saja ada kaitan dengan nak 'bercinta' bagai. Oh gosh. Aku sungguh tak gemar. Aku nak study, kenapa perlu fikir perasaan orang? Cukup fikir perasaan ibu abah saja sudahlah. Hmm, cubaan rasanya. 

Kau kene fokus. Pelajaran tu penting. Untuk masa depan kau. Cintan cintun? Tunggu kau habis belajar, ada la tu nanti yang akan masuk meminang. Sabar sajalah. Sampai bila kau nak kecewakan ibu sama abah kau? Sampai bila? Diaorang pun nak tengok kau berjaya weh. Diaorang nak rasa gembira sebelum diaorang pergi. Diaorang, hmm buat lah diaorang bangga dengan kau. Tolong lah sedar semua tu. Tolong, jangan hanyut dalam dunia sendiri. Mohon, kau kene kuat.

"You don’t want me, no
You don’t need me
Like I want you, oh
Like I need you

And I want you in my life
And I need you in my life

You can’t see me, no
Like I see you
I can’t have you, no
Like you have me

And I want you in my life
And I need you in my life

Love Love Love 

You can’t feel me, no
Like I feel you
I can’t steal you, no
Like you stole me

And I want you in my life
And I need you in my life"

-You by Pretty Reckless.

Ways.



10 simple ways to save yourself from messing up your life:
  1. Stop taking so much notice of how you feel. 
  2. Let go of worrying. It often makes things worse.
  3. Ease up on the internal life commentary. 
  4. Take no notice of your inner critic. 
  5. Give up on feeling guilty. 
  6. Stop being concerned what the rest of the world says about you. 
  7. Stop keeping score. 
  8. Don’t be concerned that your life and career aren’t working out the way you planned.
  9. Don’t let others use you to avoid being responsible for their own decisions.
  10. Don’t worry about about your personality. You don’t really have one.
#aku berharap aku boleh buat semua ni -.-"

Hai, lama hilang bukan? Setahun sekali agaknya aku update ni HAHA
Aku dah masuk collage, hiks. Bangga la sangat bukan? Sikit la.
Tak ada menarik. Cuma banyak yang tertarik. Maksudnya?

Okay, bye.